Gratuluję - zapisałeś się na szkolenie!

Krok 2 z 2: Pozostań na tej stronie 

Co powiesz na to, żebym pomógł Ci ustawić reklamy na Twój webinar sprzedażowy lub autowebinar?

Masz kurs online lub program mentoringowy, który miał uwolnić Cię od pracy „na godziny”?

Jednak zamiast pasywnego dochodu i wolności masz więcej pracy i nieregularne wyniki sprzedaży?

Co gorsza, próbowałeś już różnych metod promocji, ale żadna nie przyniosła oczekiwanych rezultatów?

Brzmi znajomo?

Możesz to zmienić!

Zapraszam Cię na 3-dniowy, grupowy warsztat online z reklam na Facebooku i Instagramie, podczas którego razem ze mną i innymi uczestnikami ustawisz swoje pierwsze (lub kolejne) skuteczne kampanie reklamowe.

Warsztat zakończysz z gotowymi i przeanalizowanymi reklamami na Twój webinar sprzedażowy, autowebinar, bazę newsletterową, lead magnet lub VSL (wideo sprzedażowe).

Zrobimy to razem, krok po kroku — bez zbędnej teorii.

Najbliższy warsztat online: 17, 18 i 25 czerwca godz. 12:00 - 16:00

Dla kogo jest ten warsztat?

Dla twórców kursów online i programów mentoringowych, którzy chcą pozyskać tłumy potencjalnych klientów na swój webinar sprzedażowy.
Dla osób, które mają dość przepalania budżetu na reklamy bez efektów.​
Dla tych, którzy chcą zyskać umiejętności ustawiania reklam samodzielnie – bez freelancerów i agencji​.
Dla każdego, kto chce odzyskać swój czas, budując przewidywalny i skalowalny biznes online​.

Co osiągniesz dzięki warsztatom?​

W 3 dni nauczysz się, jak krok po kroku ustawić kampanie reklamowe na webinar sprzedażowy, autowebinar, bazę newsletterową, lead magnet i VSL (wideo sprzedażowe).
Zrozumiesz, jak analizować i optymalizować kampanie reklamowe. Koniec z zastanawianiem się, co nie działa i dlaczego.
Zyskasz samodzielność i umiejętności na lata – nauczysz się ustawiania reklam, więc nie będzie potrzeby wynajmowania freelancerów czy agencji. Kasa zostaje w Twojej kieszeni.
Ustawisz reklamy, które mają potencjał na regularną sprzedaż Twojego kursu online lub programu mentoringowego – już w trakcie warsztatów możesz zobaczyć pierwsze wyniki.

Jak wygląda warsztat?​

DZIEŃ 1:
Przygotowanie konta w Menedżerze Reklam

Zdefiniujesz grupę docelową swoich reklam – dzięki temu łatwiej będzie Ci ustawić reklamy w drugim dniu warsztatów.
Poznasz najskuteczniejsze ścieżki zakupowe produktów wiedzowych i z jakich elementów się składają – na jednej z nich oprzesz swoje reklamy.
Sprawdzisz, czy wszystko zostało poprawnie wdrożone na Twoim koncie reklamowym i czy Piksel Meta prawidłowo zbiera dane.
Stworzysz segmentację grup, do których będziesz kierować reklamy, oraz tych, które wykluczysz z kampanii.
Ustalisz liczbę tekstów reklamowych, nagłówków i kreacji (grafik/wideo) oraz określisz budżet reklamowy.

DZIEŃ 2:
Ustawienie reklam krok po kroku​

(odbywa się następnego dnia po pierwszym dniu warsztatów)​

Nauczysz się sprawnie poruszać po Menedżerze Reklam.
Zaplanujesz strategię reklam oraz ich strukturę na koncie reklamowym.
Dokładnie omówimy każdy krok ustawiania reklam na Facebooku i Instagramie.
Poznasz zasady targetowania w reklamie – dowiesz się, do kogo kierować swoje reklamy.
Nauczysz się tworzyć różne typy reklam: na webinar, autowebinar, budowę bazy mailowej, lead magnet  oraz VSL (wideo sprzedażowe).
Opublikujesz swoją pierwszą (lub kolejną) reklamę.

DZIEŃ 3:
Analiza wyników i optymalizacja kampanii

(odbywa się 7 dni po drugim dniu warsztatów)​

Dowiesz się, czym jest lejek reklamowo-analityczny w Menedżerze Reklam i jak go stworzyć.
Stworzysz tzw. konwersję niestandardową, o której 90% reklamodawców nie wie, że istnieje.
Poznasz podstawowe i zaawansowane metody analizy.
Nauczysz się wyciągać wnioski za pomocą funkcji „Podział”.
Dowiesz się, jak identyfikować wąskie gardło w swojej ścieżce zakupowej - czyli element, który blokuje Twoją sprzedaż.
Przeanalizujesz swoje reklamy  oraz pokażę Ci mój sposób analizy, optymalizacji i skalowania reklam – case study na żywo.

Dlaczego moje warsztaty są inne?​

Praktyka zamiast teorii: Wszystkie reklamy ustawisz na własnym koncie – to nie kolejny kurs do obejrzenia, ale intensywna praca nad Twoimi reklamami.​
Z doświadczenia, nie z podręczników: Mam 7-letnie doświadczenie w ustawianiu reklam, które generują wyniki dla kursów online i programów mentoringowych – od kilku do kilkuset tysięcy złotych miesięcznie.​
Działanie zamiast gdybanie: W końcu ustawisz swoje pierwsze skuteczne reklamy na Facebooku i Instagramie.
Oszczędność: Nie musisz zatrudniać freelancera ani agencji reklamowej — to nawet 18–50 tys. zł oszczędności rocznie!

Kto będzie Cię uczył?​

Nazywam się Dawid Zieliński i od 2018 roku zajmuję się zwiększaniem sprzedaży produktów wiedzowych. Robię to z pomocą skutecznych reklam na Facebooku i Instagramie oraz lejków sprzedażowych.

Bezpośrednio (i pośrednio) brałem udział w ponad 50 kampaniach sprzedażowych (okienkowych), gdzie łączne przychody wynoszą prawie 8 000 000 (milionów!) zł.

Na warsztatach otrzymasz esencję mojej wiedzy – żadnych sztuczek, tylko skuteczna praktyka.

Zobacz opinie moich kursantów

[...] Wreszcie zrozumiałam, jak odnaleźć się w skomplikowanym Menedżerze Reklam i przestało to być dla mnie czarną magią.

Dzięki Dawidowi zaczęłam rozumieć jakie reklamy i w jakiej sytuacji należy stosować, żeby przynosiły one zamierzony efekt. [...]

Magdalena Steblewska

socialmanagerki.pl

[...] Po przejściu kursu dokładnie wiedziałem co zrobić by wszystko poprawnie połączyć ze stroną i uruchomić swoje pierwsze prawidłowe reklamy.

W ostatniej kampanii reklamowej udało mi się osiągnąć ROAS 5 co jest dla mnie wspaniałym wynikiem [...]

Tomek Rosłon

Zostań Muzykiem

[...] Jeszcze 3 tygodnie temu nie wiedziałam skąd się biorą reklamy na Facebooku, a teraz ustawiam kampanię za kampanią i są wyniki.

Super rzetelna wiedza, jak to się mówi „samo mięcho”, dużo praktycznych przykładów, wszystko pokazane krok po kroku. [...]

Agnieszka Frączek

Początkująca w startupie

Jaka jest Twoja inwestycja?

I tu mam problem. Jeśli weźmiesz pod uwagę, że:

Współpraca z agencją marketingową zaczyna się od 1 500 zł brutto i to tylko w podstawowych kwestiach reklamowych.
Standardowe koszty obsługi reklamowej (na wysokim poziomie) u specjalisty zaczynają się od 3 690 złotych brutto miesięcznie – rocznie potrzebujesz od 18 000 do 44 280 zł na samą obsługę Twoich reklam.
Samodzielne próby oznaczają zazwyczaj przepalanie od kilkuset do kilku tysięcy złotych i utratę motywacji po serii nieudanych prób.
No i nie da się zignorować faktu, że dostajesz mnóstwo wartości, zdecydowanie przewyższającej ceny, jakie znajdziesz poniżej.

To przyznasz, że nawet kwota 1000 zł za dostęp do praktycznych, 3-dniowych warsztatów nie byłaby wygórowana.

Jednak mam dla Ciebie dobre wieści — nie zapłacisz nawet połowy tej kwoty.

Chcę Ci pomóc w ustawieniu skutecznych reklam i w ten sposób zbudować Twoje zaufanie. Jeśli będziesz chciał skalować swoją sprzedaż i potrzebował pomocy — to o kim pomyślisz w pierwszej kolejności?

No właśnie — o mnie!

W swoim portfolio mam programy mentoringowe, których cena zaczyna się od 10 000 złotych. Tym bardziej zależy mi na tym, abyś już teraz przekonał się, jak mogę Ci pomóc.

Jeśli zaufasz mi przy tych warsztatach, być może w przyszłości zdecydujesz się na szerszą współpracę.

Przeprowadziłem przez lata wiele „darmowych wyzwań”, ale w przypadku tego konkretnego nie szukam osób polujących na okazje za darmo.

Dlatego, w podziękowaniu za to, że zapisałeś się na moje szkolenie, Twoja inwestycja w 3-dniowe warsztaty wynosi zaledwie symboliczne 100 złotych!

Podsumowując

3-dniowy warsztat

100 zł

Cena standardowa: 1000 zł

DZIEŃ 1: Przygotowanie konta w Menedżerze Reklam
DZIEŃ 2: Ustawienie reklam krok po kroku
DZIEŃ 3: Analiza wyników i optymalizacja kampanii
Termin: 17, 18 i 25 czerwca godz. 12:00 - 16:00

„Udział w warsztacie oszczędza Twój czas, abyś jak najszybciej mógł przejść do działania, co z kolei pozwoli Ci zaoszczędzić pieniądze.”

Dawid Zieliński

Już ponad 200 osób nauczyło się ze mną sprzedawać swoje kursy online i programy mentoringowe

Dołącz do nich!

Danuta Piasecka

Szkoła Prezesek

Karolina Włodarczyk

Instytut Podologii Holistycznej

Krzysztof Głowacki

Szczęśliwi Razem

Magdalena Steblewska

Social Managerki

Tomasz Rosłon

Zostań Muzykiem

Arkadiusz Bogucki

Transport Trener

Gosia Galbas

Anna Dyjak

Daniel Bartosiewicz

Dbest Content

Szymon Szpara

CZAS NA TWOJE REKLAMY!

3-dniowy warsztat

100 zł

Cena standardowa: 1000 zł

DZIEŃ 1: Przygotowanie konta w Menedżerze Reklam
DZIEŃ 2: Ustawienie reklam krok po kroku
DZIEŃ 3: Analiza wyników i optymalizacja kampanii
Termin: 17, 18 i 25 czerwca godz. 12:00 - 16:00

Copyright © Dawid Zieliński 2025