WIEM O CO CHODZI!

Lubisz okazje?

Dołącz do platformy Adsflix przed podwyżką cen! 6 listopada o 22:00 cena wzrasta z 1497 zł na 2497 zł!

Do podwyżki cen zostało:

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy

Praktyczny kurs z reklam na Facebooku i Instagramie dla twórców kursów online

Wszystko czego potrzebujesz, aby skutecznie sprzedawać swoje kursy online za pomocą płatnych reklam - nawet jeśli nie masz społeczności, dużych zasięgów i uważasz się za osobę "nietechniczną".

OSTRZEŻENIE! 

Jeśli szukasz szybkiego „triku” na zyski rzędu 100 tys. w tydzień na kursach bez wysiłku i leżąc z drinkiem pod palmą, to… lepiej od razu wyłącz tę stronę, bo tu takiego nie znajdziesz.

Ale jeśli chcesz prostego i sprawdzonego systemu reklamowania się na Facebooku i Instagramie. Takiego, który zamienia nieznajomych w płacących klientów – to jesteś w dobrym miejscu.

Istnieje nowy, lepszy sposób zwiększania zasięgów i pozyskiwania klientów na kursy online.

To prawda!

Da się zwiększać sprzedaż, bez ciągłego publikowania postów, wygłupiania się i oddawania swojej cennej wiedzy za półdarmo.

I nie jest to kolejny tani kursik, gdzie dostaniesz kilka wideo z ogólnikami oraz przekopiowany regulamin Facebooka, po czym później i tak brakuje Ci konkretnych informacji o tym, jak te reklamy ustawić, aby przynosiły zyski.

Tak więc, jeśli chcesz dowiedzieć się, jak w ciągu najbliższych 30 dni (lub krócej) uruchomić skuteczną kampanię reklamową na Facebooku i Instagramie, aby zyskać dodatkowy dochód, np. na podróże, gadżety, inwestowanie w swoją przyszłość lub po prostu, żeby na koniec miesiąca cieszyć się czasem z bliskimi w pięknym miejscu, to przeczytaj uważnie, co mam Ci do powiedzenia.

Ale najpierw chcę zapewnić Cię, że wiem o czym mówię, dlatego…

Zobacz opinie moich klientów

Magdalena Steblewska, socialmanagerki.pl

[...] Wreszcie zrozumiałam, jak odnaleźć się w skomplikowanym Menedżerze Reklam i przestało to być dla mnie czarną magią.

Dzięki Dawidowi zaczęłam rozumieć jakie reklamy i w jakiej sytuacji należy stosować, żeby przynosiły one zamierzony efekt. [...]

Tomek Rosłon, Zostań Muzykiem

[...] Po przejściu kursu dokładnie wiedziałem co zrobić by wszystko poprawnie połączyć ze stroną i uruchomić swoje pierwsze prawidłowe reklamy.

W ostatniej kampanii reklamowej udało mi się osiągnąć ROAS 5 co jest dla mnie wspaniałym wynikiem [...]

Agnieszka Frączek, Początkująca w startupie

Bardzo polecam kurs z reklam Adsflix! Jeszcze 3 tygodnie temu nie wiedziałam skąd się biorą reklamy na Facebooku, a teraz ustawiam kampanię za kampanią i są wyniki.

Super rzetelna wiedza, jak to się mówi „samo mięcho”, dużo praktycznych przykładów, wszystko pokazane krok po kroku. Jestem osobą całkowicie początkującą, a po kursie radzę sobie bez problemu.

Dodatkowo, kurs jest bardzo praktycznie podzielony na małe sekcje, więc łatwo wrócić do konkretnego zagadnienia w razie potrzeby, co naprawdę często się przydaje.

Czujesz, że tkwisz w błędnym kole, z którego nie możesz się wyrwać?

Przyznasz, że w takich warunkach można zapomnieć o spontanicznych wypadach lub wolnych, bezstresowych popołudniach i weekendach.

Spójrzmy prawdzie w oczy, Twoi klienci lub pracodawca mają nad Tobą władzę, a ich zadania i wymagania dyktują Ci plan dnia.

Dlatego tu chodzi o coś znacznie ważniejszego niż tylko zarabianie pieniędzy na produktach cyfrowych. Chodzi o odzyskanie wolności i zaprojektowanie życia na TWOICH warunkach.

Bo czy właśnie takiego życia dla siebie chcesz?

Każdego dnia przeglądasz Instagram, tylko po to, żeby się zdołować patrzeniem, jak inni prowadzą życie, którego Ty od zawsze pragniesz. Tamte osoby podróżują, mają czas dla bliskich, urlop i na to, co kochają. I nie mam tu na myśli zwykłych pozerów czy osób w wypożyczonych samochodach.

Mówię o ludziach, którzy pewnego dnia się odważyli i nauczyli się skutecznej sprzedaży kursów online z pomocą reklamy.

A teraz zbierają owoce ze swojej pracy.

Ty natomiast wieczorem, po całym dniu, padasz na łóżko ze zmęczenia, tylko po to, by jutro się obudzić i robić wszystko od nowa. Powtarzając sobie, że to już ostatni raz, gdy się przepracowujesz (ile razy już tak było?)…

Pytanie: Czy to jest życie, które chcesz wieść kolejne 10, 20 czy 40 lat?

Być może czytasz książki, oglądasz poradniki na YouTube, uczestniczysz w webinarach, ale nadal nie wiesz, jak ustawić swoje reklamy…

Pytań jest dużo, za to konkretnych odpowiedzi – w internecie znajdziesz mało (lub w ogóle)…

Owszem, niby w internecie masz dostęp do bezpłatnej wiedzy, ale zazwyczaj są to ogólniki i dotyczą małego wycinka tego, co musisz wiedzieć na temat kampanii reklamowych.

Efekt? Zamiast działać, ciągle szukasz kolejnych informacji, bo cały czas czegoś Ci brakuje.

Właśnie dlatego stworzyłem ten kurs! Żeby wreszcie twórcy kursów online – zamiast niedomówień – mieli w rękach konkretny proces krok po kroku od zera do dochodowych reklam.

Gra jest warta świeczki, bo skuteczne kampanie reklamowe kursów pozwolą Ci przestać zamieniać swój czas na złotówki!

Nie, nie chodzi o to, że od razu na Twoim koncie pojawi się kilka milionów złotych, a Ty będziesz leżeć z drinkiem pod palemką. Ale zobacz, gdy Twoje reklamy wreszcie zaczną przynosić dochody, a kursy będą sprzedawać się jak świeże bułki – zacznie się dziać magia.

Bo gdy na Twoje konto wpada dodatkowa gotówka, możesz stopniowo odchodzić od codziennej harówki.

Przestajesz się martwić, czy na pewno starczy Ci pieniędzy, jeśli zrobisz sobie urlop. Masz więcej czasu dla siebie, jak i na rozwój swoich długo odkładanych projektów – prywatnych i biznesowych.

Rano spokojnie robisz kawę, może idziesz pobiegać, na siłownię, czy cokolwiek tak naprawdę chcesz. Wreszcie nic Cię nie ogranicza. Przestajesz być niewolnikiem pracy i nie martwisz się o to, jak spłacić długi, czy skąd wziąć kasę na dobry ciuch.

A wiesz, co jest w tym wszystkim najlepsze?

Mój sposób nie wymaga od Ciebie robienia dziwnych rzeczy, wygłupiania się ani ogromnych budżetów na start

Jeśli nie chcesz nagrywać setek rolek, wygłupiać się w social mediach lub brakuje Ci czasu, aby miesiącami lub latami budować społeczność – mam dla Ciebie dobrą wiadomość:

Nie musisz tego robić, za to wyobraź sobie, że…

Najbardziej skorzystasz, jeśli…

Główna przyczyna, przez jaką większość reklam nie działa, a ich twórcy ponoszą porażkę…

Brak STRATEGII.

To jeden z największych błędów, ponieważ bez strategii Twoje kampanie reklamowe to seria przypadkowych działań na zasadzie: „Coś wyklikałem, zobaczymy teraz, co się stanie”.

Niestety, najczęściej kończy się to tym, że reklama nie działa, pieniądze są przepalane, a taka osoba nie wie, gdzie szukać problemu.

Co więcej, niektóre z tych „szybkich trików” mogą prowadzić nawet do zablokowania Twojego konta reklamowego!

Z doświadczenia wiem, że większość szybkich rozwiązań stwarza problemy, które potem długo się rozwiązuje.

Dlatego mój kurs dostarcza Ci metod, które są odporne na algorytmy i działają teraz oraz będą działać w przyszłości.

Zamiast opierać się na przypadkowych działaniach, wreszcie nauczysz się skutecznych reklam raz a dobrze i wykorzystasz je, aby wielokrotnie zarabiać na sprzedaży swoich kursów online.

Już ponad 200 osób nauczyło się prowadzić dochodowe kampanie reklamowe – to ludzie tacy jak Ty…

Danuta Piasecka

szkolaprezesek.pl

Karolina Włodarczyk

instytutpodologiiholistycznej.pl

Krzysztof Głowacki

szczesliwi-razem.pl

Magdalena Steblewska

Socialmanagerki.pl

Tomasz Rosłon

zostanmuzykiem.pl

Arkadiusz Bogucki

TransportTrener.pl

Gosia Galbas

gosiagalbas.com

Anna Dyjak

annadyjak.pl

Agnieszka Baranowska

Rodzic Nastolatka

Daniel Bartosiewicz

dbest-content.com

Katarzyna Skwarek

Angielskiw3minuty.pl

Szymon Szpara

szymonszpara.pl

Marta Idczak, Kapitan Statku St-38, martaidczak.com

Z Dawidem miałam okazję współpracować na kilku płaszczyznach i każdą z nich uważam za wielkie odkrycie i wiedzę, jakiej o reklamie nie dał mi zwykły kurs online.

Po pierwsze Adsflix - wspaniały kurs z platformą, która nieustannie się rozwija i która nie uczy tylko tego, jak przejść menadżera reklam, ale pokazuje jak określić Twoje zasoby firmy, zanalizować konkurencję i stworzyć lejek sprzedaży, który zadziała.

To niesamowite, że Dawid oprócz wiedzy czysto technicznej przekazuje też bardzo dużo na temat mechanizmów działania reklam czy samej struktury kampanii.

Nie znajdziesz tego w innych kursach w Polsce. Większość z nich przeprowadza Cię przez kampanie. To wszystko. A uwierz mi, to nie wystarczy, by być dobrym sprzedawcą. Dlatego polecam Adsflix.

Po drugie współpracujemy razem przy testowaniu i mapowaniu lejków, dlatego z pełną świadomością piszę tę rekomendację, bo wiem, jak świetne pomysły ma Dawid i jak szybko potrafi je umieścić w kampanii, która przynosi zyski.

Po trzecie miałam kiedyś problem na swoim koncie reklamowym i Dawid jako jedyny mnie z nim nie zostawił. Pomógł mi i konto ma się dobrze do dziś.

Podsumowując - Dawid to kombajn wiedzy, wspaniała osobowość i dobry człowiek. Z dużym poczuciem empatii. Jest nie tylko twórcą świetnego kursu, ale specjalistą w reklamie i lejkach przez duże S.

Polecam jego usługi, kursy oraz konsultacje z lejków.

Wszystkie te osoby przeszły...

Nazywam się Dawid Zieliński i od 2018 roku zajmuję się zwiększaniem sprzedaży kursów online…

Robię to z pomocą skutecznych reklam na Facebooku i Instagramie oraz lejków sprzedażowych.

Bezpośrednio (i pośrednio) brałem udział w ponad 50 kampaniach sprzedażowych (okienkowych), gdzie łączne przychody wynoszą ponad 7 000 000 (milionów!) zł.

Każdy z moich klientów jest ekspertem w swojej dziedzinie, ale zaczynał od zera (brak społeczności w Social Media) lub posiadał jedynie niewielką społeczność.

Obecnie sam sprzedaję swoje kursy online i programy mentoringowe, budując dodatkowe i stabilne źródło dochodu, pomagając przy okazji innym ludziom.

Prywatnie wreszcie mam czas na przyjemności, podróżuję i pracuję z różnych miejsc na świecie, takich jak Madera, czy Malediwy.

Ale nie zawsze tak było…

Kiedyś byłem „facetem od wszystkiego”, obecnym przy wielu dużych kampaniach w różnych niszach produktów cyfrowych. Pomagałem, analizowałem i z dumą patrzyłem, jak moi klienci osiągają ponadprzeciętne wyniki.

Ale w pewnym momencie zorientowałem się, że zamiast budować własne marzenia, napędzałem czyjś statek. Do tego harowałem po 16 godzin dziennie, czując, jak powoli się wypalam i tracę motywację.

Nie zrozum mnie źle, nadal pomagam klientom i uwielbiam to robić.

Jednak gdy widzisz, jak ktoś zarabia przykładowo 100, 200 czy 400 tys. zł w kampanii, podczas gdy Ty masz z tego maleńki ułamek, to nabiera się zupełnie nowej perspektywy.

Dopiero gdy dokonałem kluczowej zmiany, wszystko się zmieniło.

Tak stworzyłem schemat tworzenia skutecznej reklamy na Facebooku i Instagramie, który działa naprawdę dobrze (i niezależnie od niszy)…

Jeszcze kilka lat temu wydawało mi się, że nie ma żadnego konkretnego systemu tworzenia dochodowych kampanii reklamowych na Facebooku i Instagramie.

Jednak kiedy patrzyłem na swoją konkurencję, to dość szybko zauważyłem, że robię coś inaczej, lepiej niż reszta.

Okazało się, że tam, gdzie inni przepalali pieniądze na nieskuteczne reklamy – ja osiągałem duży zwrot dla moich klientów.

Pewnego dnia stwierdziłem, że usiądę i spiszę dokładnie, co konkretnie robię, aby tworzyć skuteczne kampanie reklamowe w każdej niszy kursów online.

Zapisałem krok po kroku, co robię, aby moje oraz moich klientów kampanie – osiągały powtarzalne i regularne dochody

Dzięki temu niemal za każdym razem, gdy uruchamialiśmy z klientem kampanię, stosunkowo szybko zaczynała ona na siebie zarabiać.

Dokładnie wiedziałem, gdzie patrzeć i co poprawić, aby w razie problemów ze skutecznością reklam, szybko je naprawić. Od tamtej pory, ten schemat pozwolił zarówno mi, jak i moim kursantom zarobić setki tysięcy złotych w ciągu ostatnich lat.

Uznałem, że chcę się tym podzielić ze światem. Bo doszedłem do wniosku, że jeśli ja czerpię tak wiele korzyści z tego procesu… to Ty prawdopodobnie też skorzystasz!

Na czym dokładnie polega wspomniany wyżej schemat?

Całość składa się z 5 etapów, po przejściu których wiesz, jak nie tylko ustawić reklamy, ale przede wszystkim – jak sprawdzić ich skuteczność i skalować swoją sprzedaż.

Te etapy to:

Fundamenty

Większość twórców kursów online przepala budżet reklamowy, zaniedbując ten kluczowy etap. To właśnie tutaj budujesz solidne fundamenty pod przyszłą sprzedaż swojego kursu online.

Ustawianie reklam

Kiedy zadbasz o solidne fundamenty, nadchodzi czas na ustawienie kampanii reklamowej. Reklamy muszą być strategicznie zaplanowane, podobnie jak treść, którą w nich przekazujesz. Samo 'wyklikanie' reklamy to zdecydowanie za mało!

Analiza reklam

Po zebraniu danych przyszedł czas na analizę. Przed uruchomieniem reklam opieraliśmy się wyłącznie na przypuszczeniach i założeniach dotyczących ich skuteczności. Teraz dysponujemy twardymi danymi, które jasno pokazują, co działa w naszych reklamach, a co nie.

Wąskie gardło

Analizując całą ścieżkę zakupową klienta i opierając się na zebranych danych, możemy zidentyfikować tzw. 'wąskie gardło' – element, który blokuje naszą sprzedaż. Wprowadzenie usprawnień w jednym kluczowym obszarze może znacząco zwiększyć wyniki sprzedaży!

Skalowanie

Po załataniu dziur, które powodowały utratę klientów, przechodzimy do ostatniego etapu – skalowania reklam. To właśnie na tym etapie dzieje się magia: nasze sprzedaże stają się regularne i przewidywalne.

Czy to na pewno działa?

Kurs Adsflix...

Twój skrót do skutecznych reklam na Facebooku i Instagramie dla kursów online!

Jest to kompletny i jedyny taki na rynku kurs, który krok po kroku uczy, jak stworzyć, uruchomić i skalować kampanie reklamowe kursów online. Dzięki temu możesz zarabiać więcej pieniędzy, mieć więcej wolności i rozwijać biznes, z którego czujesz dumę.

Koniec z wymówkami w stylu: „Brakuje mi wiedzy o… [i tu wstaw swoją wymówkę]”. A zamiast tego, w ciągu kilku dni zobaczysz pierwsze efekty.

Wniosek jest prosty…

Zamiast zaharowywać się w usługach, by pod koniec tygodnia zorientować się, że nadal na nic Cię nie stać…

…możesz wypić poranną kawę, sprawdzić telefon i zobaczyć, że już dziś zarobiłeś więcej niż w „normalnej” pracy.

Otrzymasz dokładne strategie, taktyki, szablony i przykłady, aby łatwo i możliwie szybko uruchomić własną skuteczną kampanię reklamową.

Co dokładnie znajdziesz w kursie Adsflixa?

Kurs z reklam na Facebooku i Instagramie dla twórców kursów online

Poprowadzę Cię za rękę od A do Z, dzięki czemu ustawienie reklam stanie się dla Ciebie proste i intuicyjne. Dowiesz się dokładnie jak robić reklamy dla Twojego kursu online.

Jest to maksymalnie praktyczny kurs, gdzie prowadzę Cię od podstaw – takich jak instalowanie pikseli i konfigurowanie menedżera biznesowego – po bardziej zaawansowane taktyki, takie jak analiza, skalowanie i korzystanie ze śledzenia UTM.

Zobacz, jak kurs wygląda od środka ⤵️

  1. Menedżer Firmy a Meta Business Suite
  2. Tworzenie konta Menedżera Firmy
  3. Jak przejść do Menedżera Firmy z Poziomu Facebooka
  4. Strona na Facebooku (Fanpage) – wstęp
  5. Strona na Facebooku – tworzenie
  6. Strona na Facebooku – dodanie do Menedżera Firmy
  7. Strona na Facebooku – dostęp
  8. Strona na Facebooku – usuwanie z Menedżera Firmy
  9. Konto reklamowe (Menedżer Reklam) – wstęp
  10. Konto Reklamowe – tworzenie
  11. Konto Reklamowe – poproś o dostęp (dla agencji reklamowej i freelancera)
  12. Konto Reklamowe – dodanie do Menedżera Firmy
  13. Konto reklamowe – usuwanie z Menedżera Firmy
  14. Konto na Instagramie – dodanie do Menedżera Firmy
  15. Konta na Instagramie – usuwanie z Menedżera Firmy
  16. Centrum zabezpieczeń
  17. Informacje o firmie
  18. Osoby – wprowadzenie
  19. Osoby – dodanie do Menedżera Firmy
  20. Osoby – dodanie zasobów z odpowiednimi upoważnieniami
  21. Osoby – usuwanie dostępów do zasobów lub modyfikacja dostępów
  22. Osoby – usuwanie z Menedżera Firmy
  23. Partnerzy
  24. Użytkownicy systemowi
  25. Opcja połączone zasoby w Menedżerze Firmy
  1. Jak przejść do Rozliczeń i płatności
  2. Kiedy Meta pobiera płatności za reklamy
  3. Metody płatności – dodanie karty debetowej lub kredytowej
  4. Dane firmowe na fakturze
  5. Pobieranie faktur reklamowych
  6. Co zrobić, żeby Facebook nie wystawiał mi faktur z drobnymi kwotami?
  1. Wstęp do Menedżera Zdarzeń
  2. Ciasteczka
  3. Czym jest API Konwersji?
  4. Co zrobić jak mam kilka stron internetowych i subdomen?
  5. Czy mam tworzyć nowy Piksel Facebooka, jak już jeden posiadam?
  6. Strona na Facebooku (Fanpage) a Piksel Facebooka
  7. Brak zdarzeń w zakładce „Testowanie Zdarzeń”
  8. Jak przejść do Menedżera Zdarzeń
  9. Piksel Facebooka a Zestawy Danych
  10. Tworzenie Zestawu Danych
  11. Instalacja Zestawu Danych (Piksel Facebooka) w WordPress
  12. Sprawdzenie poprawnej instalacji Piksel Facebooka na WordPress
  13. Instalacja i testowanie API Konwersji
  14. Piksel Facebooka w Menedżerze Firmy
  15. Tworzenie i testowanie zdarzeń standardowych – przykład zapis na webinar
  16. Zakładka przegląd
  17. MailerLite – instalacja Piksel Facebooka
  18. MailerLite – tworzenie i testowanie zdarzeń standardowych
  1. Wstęp do niestandardowych grup odbiorców
  2. Jak się dostać do grupy niestandardowych odbiorców
  3. Osoby odwiedzające naszą stronę internetową
  4. Osoby odwiedzające podstronę lub konkretną domenę
  5. Odwiedzające stronę według czasu odwiedzin
  6. Częstotliwość odwiedzin na stronie
  7. Zdarzenia standardowego na stronie – przykład Zakup
  8. Lista klientów
  9. Konto profesjonalne na Instagramie
  10. Strona na Facebooku (Fanpage)
  11. Wydarzenie
  12. Wideo
  13. Grupa podobnych odbiorców
  14. Edytowanie i usuwanie grup niestandardowych odbiorców
  15. Kolumny i filtrowanie grup odbiorców
  1. Jak przejść do Menedżera Reklam
  2. Konto firmowe i reklamowe
  3. Kontakt z supportem Meta
  4. Zakres dat
  5. Hurtowa publikacja reklam
  6. Reset Menedżera Reklam
  7. Filtrowanie
  8. Suwak
  9. Zakładki Kampania, Zestaw reklam i Reklama
  10. Kolumny i podział
  1. Kampania reklamowa vs Kampania sprzedażowa
  2. 3 kroki tworzenia reklam
  3. Strategia tworzenia reklam na koncie
  4. Kampania reklamowa – przegląd
  1. Nazwa zestawu reklam
  2. Lokalizacja konwersji
  3. Dynamiczny materiał reklamowy
  4. Budżet i harmonogram
  5. Kontrola grup odbiorców i Grupa odbiorców Advantage+
  6. Pierwotne opcje grupy odbiorców
  7. Beneficjent i płatnik
  8. Umiejscowienia
  1. Nazwa reklamy
  2. Tożsamość
  3. Konfiguracja reklamy
  4. Materiał reklamowy
  5. Materiał reklamowy Advantage+
  6. Miejsce docelowe
  7. Języki
  8. Monitorowanie
  1. Wytyczne do grafik reklamowych
  2. Wytyczne do wideo reklamowego
  3. Pytania do zbierania opinii o kursie
  4. Inspiracja w Bibliotece Reklam
  1. Wstęp
  2. Remarketing
  3. Advantage+
  4. Szerokie
  5. Podobni odbiorcy
  6. Zainteresowania
  7. Europa
  8. Cały świat
  9. Lokalne
  10. Kiedy pierwotne opcje grupy odbiorców?
  1. Od ogółu do szczegółu
  2. Daty
  3. Konwersja – najważniejsza liczba
  4. Wskaźniki + przykład arkusza
  5. Wskaźniki dodawanie
  6. Wskaźnik niestandardowy
  7. Zapisywanie kolumn
  8. Podział
  9. Wąskie gardła
  10. Faza uczenia się
  11. Konwersja niestandardowa
  1. Persona reklamowa
  2. Advantage+ vs Pierwotne grupy odbiorców
  3. Techniczne przygotowanie do reklamy
  4. Struktura reklam na koncie reklamowym
  5. Budżet reklamowy
  6. Zimny rynek
  7. Remarketing
  8. Lejek analizy reklam
  1. Persona reklamowa
  2. Advantage+ vs Pierwotne grupy odbiorców
  3. Techniczne przygotowanie do reklamy
  4. Struktura reklam na koncie reklamowym
  5. Budżet reklamowy
  6. Zimny rynek
  7. Remarketing
  8. Lejek analizy reklam
  1. Persona reklamowa
  2. Advantage+ vs Pierwotne grupy odbiorców
  3. Techniczne przygotowanie do reklamy
  4. Struktura reklam na koncie reklamowym
  5. Budżet reklamowy
  6. Segmenty grupy odbiorców
  7. Zimny rynek
  8. Remarketing
  9. Lejek analizy reklam
  1. Persona reklamowa
  2. Advantage+ vs Pierwotne grupy odbiorców
  3. Techniczne przygotowanie do reklamy
  4. Budżet reklamowy
  5. Struktura reklam na koncie reklamowym
  6. Formularz błyskawiczny – podstawowy
  7. Formularz błyskawiczny – logika warunkowa
  8. Formularz błyskawiczny – zaawansowany
  9. Grupa odbiorców
  10. Zimny rynek
  11. Remarketing
  12. Testowanie i pobieranie kontaktów
  13. Podgląd reklamy na mobile
  14. Lead Ads Testing Tool
  15. Integracja z Google Sheet
  16. Integracja z MailerLite
  17. Lejek analizy reklam
  1. Reklama na obserwujących Instagram
  2. Reklama na promocję posta
  3. Reklama na wyświetlenie wideo
  4. Reklama na wydarzenie

W tym szkoleniu przedstawiam proces, który realizuję wspólnie z klientami podczas kampanii sprzedażowych kursów online, wykorzystując płatne reklamy. To sprawdzony model, który pozwala moim klientom osiągać sprzedaż na poziomie od 20 000 zł do nawet 400 000 zł w jednej kampanii!

Zamknięta społeczność w grupie na Facebooku

Mają tutaj wstęp wyłącznie klienci. Wzajemnie sobie pomagamy i wspieramy się w dążeniu do realizacji swoich celów biznesowych. Dzięki tej społeczności już nigdy nie poczujesz się samotnie w tej drodze – tutaj zawsze znajdziesz odpowiedzi na swoje pytania i dawkę motywacji.

Ale to nie wszystko, bo dla lepszych efektów dokładam również dodatkowe materiały:

Checklista „Skutecznej reklamy na Facebooku dla kursów online”​

Ta lista kontrolna krok po kroku przeprowadzi Cię przez DOKŁADNĄ konfigurację dochodowej kampanii reklamowej dla Twojego kursu.

Od określenia klienta, przez targetowanie aż po analizę kampanii – to Twój skrót do osiągania szybkich wyników.

Kalkulator budżetu reklamowego

Większość twórców ma trudności z ustaleniem odpowiedniego budżetu reklamowego.

Ale dzięki temu autorskiemu kalkulatorowi będziesz o krok przed konkurencją. Precyzyjnie zaplanujesz swój budżet, żeby nie wydawać zbyt mało, ani za dużo.

Dokument: Jak tworzyć świetne grafiki, wideo i teksty do reklam

Otrzymasz mój dokładny schemat do grafik reklamowych i wideo, jakie wykorzystuję w kampaniach swoich i klientów.

Możesz je wziąć i samodzielnie stworzyć materiały reklamowe według wytycznych lub dać ten materiał grafikowi, który będzie tworzyć dla Ciebie materiały.

Karolina, ochitalia.pl

Kupiłam dostęp do platformy Adsflix, ponieważ potrzebowałam uporządkować moją wiedzę na temat FB Ads oraz lejków sprzedażowych.

Materiały przygotowane przez Dawida są świetne. Wiedzę podaje w sposób zrozumiały i co dla mnie najważniejsze - zwięzły. Lekcje nie są przegadane, a konkretne, w punkt.

Uważam, że Adsflix jest idealnym rozwiązaniem dla osób początkujących i średniozaawansowanych.

Miałam też przyjemność odbyć konsultację z Dawidem, dzięki której pokazał mi jak jeszcze dogłębniej korzystać z danych zbieranych w menadżerze reklam oraz jak je odpowiednio analizować w kontekście wybranego przeze mnie lejka sprzedażowego.

Uważam, że Dawid ma nie tylko ogromną wiedzę oraz naprawdę wie o czym mówi, ale jest też ujmująco życzliwy, cierpliwy i bardzo pomocny.

Nie zastanawiajcie się nad zakupem, bo przed Wami merytoryczna i bardzo wartościowa przygoda z efektywnym wykorzystywaniem FB ADS do Waszych biznesów. 🙂

Łukasz Sitko, neuronikos.pl

Skończyłem kilka szkoleń z zakresu reklam na facebooku i żaden z nich nie wywołał we mnie momentu "AHA" aż do kursu Dawida! Najpierw uczestniczyłem w bezpłatnym wyzwaniu (dla uczestników to było bezpłatne, ale... ogrom pracy jaki włożył Dawid w to wszystko - musiało kosztować masę energii! I już wtedy powiedziałem sobie: WOW, ile tutaj pasji, zaangażowania, rzetelności, dobrej komunikacji i otwartości na drugiego człowieka).

Wyzwanie było świetnie przygotowane, że chciałbym, aby płatne szkolenia były na takim poziomie! Sam Adsflix to kilka jak ja to ujmuje: "komnat tajemnic" od ogółu do szczegółu. Jesteś prowadzony za rękę i nawet jeżeli gdzieś się zgubisz... to spokojnie - możesz liczyć na pomoc Dawida! Nie ma tutaj miejsca na jakieś "lanie wody" i "sztuczne przeciąganie lekcji" - tylko, aby dłużej trwały i "ładniej wyglądały". Tutaj jest taki konkret niczym "kawa na ławę".

Lekcje max do 15 minut , które wdrożysz od zaraz. Najlepiej jest wdrażać każdą lekcję - do praktyki. Tak uczymy się najszybciej - i mamy 2 w 1: przerabiamy kurs i mamy efekty. Krok po kroczku niczym metoda Kaizen. Właśnie krok po kroczku - tak bym ujął Adsflix. Nie spieszyć się... Wszystko w swoim czasie. Pewne rzeczy trzeba sprawdzić dwa razy, a do innych zwyczajnie dojrzeć czy dać czasowi... więcej czasu - na pewne zmiany w samej reklamie. I tego też uczy Dawid: cierpliwości. Najmocniejszą stroną według mnie tego kursu jest: KONKRETNOŚĆ, PROSTY PRZEKAZ i przede wszystkim PRAKTYCZNOŚĆ.

Nie znajdzie się tutaj "zbędnej teorii", która tak naprawdę nic nie wnosi. To wiedza od praktyka - gdzie widać, że zależy mu na wynikach innych. Dziękuję za uporządkowanie mojej wiedzy i tak naprawdę, że mogłem spojrzeć na Twoje spojrzenie w odniesieniu do tworzenia reklam!

Polecam serdecznie dla wszystkich osób, które chcą zacząć tworzyć dobre reklamy!

Katarzyna Żylik, Aqua Aerobik z Figurą

Nazywam się Katarzyna Żylik , w ramach firmy Centrum Figura organizuje zajęcia aqua aerobiku na 24 basenach w Warszawie i Piasecznie - strona www.aqua-aerobik.pl.

Zanim dołączyłam do Adsflix bardzo słabo radziłam sobie z ustawianiem reklam na Facebooku, mimo, że byłam już wcześniej na kilku szkoleniach.

Adsflix pomógł mi uporządkować wszystkie wiadomości. Dzięki Adsflixowi nauczyłam też się mierzyć swoje wyniki sprzedażowe, a to pozwoliło mi na optymalizowanie kampanii.

Niedawno dzięki pomocy Dawida ustawiłam kampanie Lead Ads, z których jestem bardzo zadowolona i które przynoszą mi ponad spodziewane efekty.

Bardzo gorąco polecam platformę Adsflix wszystkim, którzy chcą sami ustawiać reklamy na Facebooku niezależnie od branży.

Michał Żółtowski, rentierzsasiedztwa.pl

Nazywam się Michał Żółtowski i aktywnie pomagam inwestować w nieruchomości na wynajem. Po kilku nieudanych współpracach z agencjami marketingowymi postanowiłem samemu ujarzmić reklamy FB - i tak trafiłem na Adsflixa, który okazał się strzałem w dziesiątkę.

To szkolenie zawiera dogłębne oraz w pełni aktualne instrukcje nie tylko jak tworzyć reklamy na Facebooku, ale też cały zestaw narzędzi jak przygotować swoją stronę www, jak ustawić linki piksele… Jednym słowem wszystko co potrzebujesz aby osiągać rezultaty.

Kiedy rozpocząłem szkolenie moja wiedza w temacie była w zasadzie żadna. Teraz rozumiem jak to działa i mam nawet poczucie, że jest łatwe 🙂 Także polecam każdemu, a szczególnie wszystkim co chcą się nauczyć tego od zera.

Ewa Chabros, biopsychologika.pl

[...] Polecam spotkania z Dawidem na żywo w wyzwaniach, ale też jego platformę Adsflix. To jest prawdziwe złoto. Filmiki są króciutkie – pokazują bardzo szczegółowo każdy krok, który trzeba wykonać, aby przejść cały proces ustawień.

To wszystko na monitorze, z bardzo dokładną, wręcz łopatologiczną instrukcją – dla mnie bezcenne. Do tego checklisty z linkami do odpowiednich filmików. Nigdy nie widziałam tak doskonale przygotowanego kursu dla początkujących. Dawid odczarował to wszystko, co wydawało mi się totalnie czarną magią. [...]

Ewelina Niedzielan, excelwtwoimbiurze.pl

[...] Współpraca z Dawidem to strzał w dziesiątkę, a platforma Adsflix to miejsce, gdzie wszystkie moje dotychczas rozrzucone puzzle o reklamach ułożyły się w jedną całość. [...]

[...] Platforma Adsflix to nie jest sucha teoria, czy wyrywkowa wiedzą. To miejsce, w którym dowiesz się wszystkiego, co powinieneś wiedzieć o reklamach w teorii, a co najważniejsze, w praktyce. [...]

Małgorzata Dziubała, szkolamentorowkariery.pl

[...] Mam teraz wrażenie, że "moja relacja" z reklamami na FB od czasu, kiedy korzystam z kursu i wsparcia indywidualnego weszła na inny poziom. Ustawiam reklamy bardziej świadomie, lepiej dobieram grupy docelowe, zaczęłam stosować remarketing.

Na efekty nie musiałam długo czekać: jakość kontaktów zdecydowanie się polepszyła. Nie duszę się już we własnym sosie, wcześniej nie robiłam wykluczeń, przez co docierałam wciąż do tej samej grupy odbiorców z takim samym komunikatem. [...]

Katarzyna Skwarek, angielskiw3minuty.pl

Przez wiele lat zbudowałam bardzo dużą społeczność organicznie, jednak po zmianach, które zostały wprowadzine na Facebooku, metoda organiczna przestała kompletnie działać.

Bez reklam moje zasięgi cały czas spadały, a moje działania nie miały już najmniejszego znaczenia.

Dzięki reklamom mogę ponownie docierać do nowych osób zainteresowanych nauką języka angielskiego!

Nie udałoby mi się to bez pomocy Dawida Zielińskiego i jego Platformy Adsflix. Dzięki wsparciu Dawida nauczyłam się jak robić skuteczne reklamy na Facebooku i Instagramie, stworzyłam własny kurs online i sprzedaję produkty cyfrowe, ale nie tylko.

Platforma Adsflix i Dawid Zieliński pomagają mi budować relacje z innymi uczestnikami kursu i czuję, że dzięki temu nie czuję się w moich działaniach sama.

Jaka jest inwestycja w kurs Adsflix?

to przyznasz, że nawet kwota 5000 zł za dostęp do kursu Adsflix nie byłaby wygórowana.

Ja jednak mam dobre wieści, bo nie zapłacisz nawet połowy tej kwoty.

Inwestując w Kurs Adsflixa dziś jedyne 997 zł brutto otrzymujesz dostęp do platformy, wszystkich materiałów i mojego wsparcia aż na 12 miesięcy i ta kwota może Ci się zwrócić już w ciągu najbliższych 30 dni!

Później wiedza z Tobą zostaje i zwraca Ci się wielokrotnie.

Podsumowując:

Kurs Adsflix

(roczny dostęp)
997 zł (brutto)
  • Kurs z reklam na Facebooku i Instagramie dla twórców kursów online
  • Dostęp do zamkniętej społeczności kursantów w grupie na Facebooku
  • Checklista “Skutecznej reklamy dla kursów online"
  • Kalkulator budżetu reklamowego
  • Dokument: Jak tworzyć grafiki, wideo i teksty reklamowe do reklam​
  • 30-dniowa gwarancja satysfakcji

Wolisz na raty? Nie ma problemu!

Teraz możesz opanować sztukę dochodowych kampanii reklamowych na Facebooku i Instagramie bez rozbijania banku.

Jeśli nie możesz lub po prostu nie chcesz inwestować kwoty za wybrany pakiet jednorazowo, to możesz ją sobie podzielić na wygodne raty.

Jednak pamiętaj, że w przypadku takiej płatności zostaną naliczone dodatkowe prowizje narzucone przez bank.

Jak wziąć Kurs Adsflix na raty?

Wystarczy po przejściu do koszyka, wypełnisz wszystkie dane zakupowe i klikniesz przycisk “Zamawiam i płacę”.

Następnie jako formę płatności wybierz “Raty”, kliknij “Alior Raty”, wybierz na ile rat chcesz rozłożyć płatność i kliknij “Przejdź do banku”.

Po przeniesieniu do banku wykonuj kroki zgodnie z instrukcjami na stronie.

Ten kurs zapewnia wyniki, nawet jeśli:

Wątpisz, że kiedykolwiek wyrwiesz się z błędnego koła i zaczniesz sprzedawać kursy online… Też byłem w tym miejscu, ale jeśli ja mogłem, to Ty też!

Próbowałeś wielu strategii, ale bez efektów… Mój schemat jest inny. To nie jest powtórka starych strategii, które znajdziesz w darmowych filmikach i tanich kursach.

Obawiasz się, że nie starczy Ci czasu na naukę… Kurs Adsflix jest tak ułożony, że możesz przerabiać go po kolei lub wybrać interesujący Cię temat i od razu mieć odpowiedź – nawet w 5 minut!

Obawiasz się, co będzie, jeśli biznes nie wypali… I bardzo dobrze, że się boisz, bo to oznacza, że poważnie do tego podchodzisz, ale spokojnie, pokazuję, jak testować pomysły na kurs online.

Boisz się, że nie posiadasz niezbędnych umiejętności lub wiedzy… Zaprojektowałem kurs tak, aby nawet kompletny laik sobie poradził.

Martwisz się, że wszystko już wymyślono i rynek jest zbyt nasycony… Rynek kursów cały czas rośnie i będzie rósł w kolejnych latach, musisz tylko wiedzieć, jak dotrzeć do klientów – i w tym Ci pomogę.

Dałeś się już nabrać na zuchwałe twierdzenia i skandaliczne obietnice… Kurs Adsflix opiera się na sprawdzonych i przetestowanych strategiach reklamowych. Nie składam obietnic, jakich nie mogę dotrzymać…

30-dniowa gwarancja satysfakcji – zero ryzyka

Gdy dołączysz do Kursu Adsflix, trafisz do miejsca, które zawiera wszystko, czego potrzebujesz, aby stworzyć skuteczne kampanie reklamowe kursów online, uruchomić je i zwiększać dochody. A co najlepsze?

Jest to sprawdzony schemat. Dziesiątki osób skorzystało z tego procesu, na co przedstawiłem sporo dowodów powyżej.

Ale pomimo tego, że wiem, jak ten kurs jest cenny, to chcę Ci dać szansę dołączenia bez ryzyka, żeby sprawdzić, czy jest dla Ciebie.

Jeśli uznasz, że to jednak nie jest dla Ciebie, po prostu poproś o zwrot pieniędzy w ciągu 30 dni od zakupu.

Nie ma żadnych zobowiązań, żadnych formularzy do wypełnienia ani haczyków.

A jeśli zastanawiasz się, jak Kurs Adsflix wypada na tle innych programów...

Inne kursy:

Kurs Adsflix

Nadszedł czas na podjęcie decyzji – to ważny moment…

Zauważyłem, że rzecz numer jeden, która powstrzymuje TAK wielu twórców kursów online, to…

Strach.

Strach, że ich kurs się nie sprzeda.
Strach, że nie mają tego, czego potrzeba.
Strach, że nie znajdą czasu, aby się zaangażować.

I jeśli teraz to czytasz, pewnie zastanawiasz się, czy możesz NAPRAWDĘ to zrobić – czy faktycznie możesz pomagać innym, zarobić więcej pieniędzy i mieć więcej wolności w swoim życiu…

Nie tylko Ty się nad tym zastanawiasz. WIEM, BO KIEDYŚ TO BYŁEM JA.

Gdyby ktoś kilka lat temu powiedział mi, że będę zarabiać pięciocyfrowe kwoty miesięcznie z kursów online i miał wpływ na to, że inni zmieniają swoje życie, to… roześmiałabym się (lub rozpłakał?).

Ale chodzi o to, że nie jestem nikim wyjątkowym. Jestem po prostu facetem, który nie chciał zadowolić się życiem polegającym na marzeniu o wolnych weekendach lub byciu na łasce klientów.

Posłuchaj więc teraz uważnie…

Możesz to zrobić.

Życie, którego pragniesz – takie, gdzie np. pakujesz rodzinę do samochodu i wyjeżdżasz na tygodniowe wakacje w ładne miejsce…

To, gdzie możesz zamknąć laptopa o 15:00 (lub wcześniej) i zrobić sobie wolne popołudnie z partnerem…

I takie, w którym absolutnie KOCHASZ to, co robisz, a tworzenie kursów online jest świetną zabawą i doświadczeniem…

Takie życie JEST możliwe.

I jesteś bliżej tego niż kiedykolwiek wcześniej.

Mówię to z głębi serca: Wierzę w Ciebie.

Stworzyłem Kurs Adsflix, aby pomóc Ci skrócić czas nauki, stworzyć kampanię reklamową kursu online i uzyskać sprzedaż, a następnie wolność, o jakiej od dawna marzysz.

Teraz, jeśli nadal jesteś ze mną, nadszedł czas, aby podjąć działanie.

FAQ – najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi

Ten program został stworzony z myślą o twórcach kursów online, którzy chcą skutecznie i krok po kroku nauczyć się wykorzystywać reklamy na Facebooku i Instagramie, aby skutecznie docierać do klientów.

Tak. Reklamy dla tanich produktów cyfrowych, e-booków i programów mentoringowych ustawia się tak samo jak przy sprzedaży kursów online.

Tak. Reklamy dla usług ustawia się tak samo jak dla kursów online. Mój produkt jest skierowany do twórców kursów online. Dlatego podczas sesji Q&A i w grupie wsparcia na Facebooku w pierwszej kolejności odpowiadam na pytania osób prowadzących reklamy kursów online. Dopiero potem zajmuję się pozostałymi pytaniami.

To zależy w dużej mierze od Ciebie!

Czasami już pierwsza kampania sprawia, że inwestycja w Kurs Adsflixa zwraca się z duuuuużą nawiązką. Innym razem trzeba poświęcić więcej czasu, ale… jeśli masz wartościowy produkt, chęci i zastosujesz tę wiedzę – efekty na pewno się pojawią.

Ten kurs pokaże Ci tajniki reklam na Facebooku i poprowadzi krok po kroku od zera do dochodowych kampanii reklamowych.

Nie. Zacząć możesz nawet już od kilkunastu złotych dziennie, ale jeśli chcesz testować więcej zestawów, tym budżet powinien być większy.

Po opłaceniu zamówienia otrzymujesz dostęp na rok czasu.

Dostęp otrzymujesz od razu po zakupie — na Twoją skrzynkę otrzymasz mail z loginem i hasłem, jak również instrukcją logowania do Adsflix. Po zalogowaniu się do platformy zobaczysz dostępne materiały.

Nieustannie szukam najskuteczniejszych sposobów wykorzystania reklam w kampaniach produktów cyfrowych. Do tego, jeśli zmienia się Menedżer Reklam, to również wprowadzam aktualizacje. Dzięki temu masz pewność, że wszystko jest na czasie 🙂

Otrzymujesz dostęp do zamkniętej grupy dla kursantów, gdzie możesz zadawać bieżące pytania.

Możesz wybrać raty dostępne przez bank. Jednak w przypadku takiej płatności zostaną naliczone dodatkowe prowizje narzucone przez bank.

Aby dokonać zakupu, wystarczy po przejściu do koszyka, wypełnić wszystkie dane zakupowe i kliknąć przycisk “Zamawiam i płacę”.

Następnie jako formę płatności wybierz “Raty”, kliknij “Alior Raty”, wybierz na ile rat chcesz rozłożyć płatność i kliknij “Przejdź do banku”.

Po przeniesieniu do banku wykonuj kroki zgodnie z instrukcjami na stronie.

Tak. Domyślnie płatność odbywa się za pomocą bramki płatniczej TPay. Wystarcz zmienić metodę płatności na kartę.

Napisz na adres: kontakt@adsflix.pl i prześlemy informacje o możliwych płatnościach.

Napisz na adres: kontakt@adsflix.pl i odpowiem najszybciej jak to możliwe.